می تونستی ...؟


danweb

میتونی یه لحظه هم شد خودتو, تو فصل غم جا بذاری               

                                           جای واژهء من و تو , تو کتاب  عشقمون«ما» بذاری

میتونی مثل منی که همیشه تو خلوتم تنها میشم

                                           توی غم سفر کنی یا مثل من دلت رو تنها بذاری

اگه من ستاره ی تم نبودم, غیرِ منو

                                          می تونستی تنهایی, با غصه هاش میون شبها بذاری ؟

یا زمانی که برات سنگ صبور, من می شدم!

                                         شده بود حتی یه بار خونه امونو  تو دل ابرها بذاری؟

                       می دونم یه روز میری, با این کارات ولی بدون

                       یا منو میکشی تو, یا تا ابد دلم رو تنها میذاری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,ساعت 12:28 توسط danial19| |


Power By: LoxBlog.Com